WORK2021-konferenssin call for abstracts on avattu!

09.02.2021

WORK2021 – Work beyond Crises – on viides Turun yliopiston työtieteiden keskuksen järjestämä kansainvälinen, monitieteinen työn ja työelämän tutkimuksen konferenssi Suomessa. Konferenssi järjestetään nyt virtuaalisena sarjana, joka tarjoaa kolme konferenssia (WORK I, WORK II, WORK III), jotka tutkivat työtä kriisien aikana. WORK I järjestetään 18.-19.8., WORK II 13.-14.10 ja WORK III 8.-9.12.

Konferenssin teema Work beyond Crises kutsuu tutkimaan, analysoimaan ja keskustelemaan työn tulevaisuudesta ja työllisyyden muuttuvasta luonteesta. Teeman alla tarkastellaan monitieteisesti ja moniulotteisesti työn ja työelämän muutosta, johon vallitseva covid-19 tilanne on vaikuttanut vahvasti niin paikallisia kuin globaaleja toimintaympäristöjä muuttamalla ja ohjaamalla uusiin toimintamuotoihin digitaalisuuden myötä. Konferenssin sisältöjen myötä pyritäänkin analysoimaan digitaalisen muutoksen ilmentymiä, vaikutuksia sekä vaihtoehtoja olemassa oleville toimintatavoille.

Konferenssin ohjelma rakentuu laadukkaitten keynote-puheenvuorojen sekä lukuisten työtä monitieteisesti käsittelevien työryhmien ympärille, joista jokaisessa käsitellään ajankohtaisia työn ja työelämän tutkimuksen aiheita.

Lue lisää call for abstractista ja työryhmistä WORK2021 verkkosivuilta osoitteesta https://work2021.fi/. Abstrakteja on mahdollista submitata 15.3.2021 asti.

Tervetuloa WORK2021-konferenssiin!

Lisätietoja: work2021@utu.fi