Yhteiskuntatieteellisen tiedekunnan harjoittelutuen täydennyshaku vuodelle 2015 käynnissä 1.10.2015 alkaen

28.09.2015

Huom. täydennyshaussa harjoittelutukea haettaessa harjoittelupaikan tulee olla valmiiksi neuvoteltu, mutta paikan saamisen ehdoksi on asetettu yliopiston harjoittelutuki. Hakemukset käsitellään saapumisjärjestyksessä. Harjoittelutuki voidaan myöntää täydennyshaussa kolmelle (3) tiedekunnan perustutkinto-opiskelijalle.

Vapaamuotoiset hakemukset toimitetaan sähköpostitse tiedekunnan opintopäällikölle Hanna Erolalle osoitteeseen hanna.erola@utu.fi. Muut ehdot ja kriteerit ovat täsmälleen samat kuin tiedekunnan varsinaisessa harjoittelutukihaussa (ks. tiedekunnan intranet-sivu -> Harjoittelutuki).

Filosofian, sosiaalipolitiikan, sosiologian, taloussosiologian, poliittisen historian ja valtio-opin maisterivaiheen pääaineopiskelijat sekä Asian Studies –maisteriohjelman opiskelijat voivat hakea tiedekunnalta harjoittelutukea vuoden 2015 aikana alkavaan maisterin tutkintoon sisällytettävään työharjoitteluun. Muiden alojen opiskelijoiden (logopedia, sosiaalityö ja psykologia) harjoitteluasiat hoidetaan oppiaineissa.

Harjoittelutukihaku vuodelle 2016 alkaa 2.11.2015 (tarkat hakuohjeet ja lisätiedot julkaistaan ennen haun alkua tiedekunnan intranet-sivuilla -> Harjoittelutuki).

Lisätietoja:
Opintoneuvoja Anna Telenius & opintopäällikkö Hanna Erola