Kemia kuvitus 273

Monipuoliset uramahdollisuudet

Turun yliopisto tarjoaa monipuolisesti uramahdollisuuksia sekä tutkijoille että asiantuntijoille. Työntekijöitä tukeva ja osallistava työympäristömme yhdistettynä ammatillisen kehittymisen mahdollisuuksiin tekevät Turun yliopistosta jännittävän ja antoisan paikan rakentaa uraa.

Yhtenä Suomen ja Pohjoismaiden johtavista tutkimusyliopistoista Turun yliopisto tarjoaa tutkijoille ja muille ammattilaisille monipuolisesti mahdollisuuksia toteuttaa uraa uurtavia projekteja ja tehdä yhteistyötä kollegoiden kanssa ympäri maailmaa. Olitpa kokenut ammattilainen tai urasi vasta aloitteleva, Turun yliopistolla on paljon tarjottavaa jokaiselle.

Yliopistolla työskentelee paitsi tutkijoita ja opettajia, myös asiantuntijoita erilaisissa tukipalveluiden tehtävissä. Meiltä löytyy muun muassa viestinnän ja talouden ammattilaisia, IT-alan osaajia sekä henkilöstöhallinnon asiantuntijoita. Meillä pystyt syventämään asiantuntijuuttasi ja etenemään urallasi.