Aboa Tech Talks webinaari toukokuussa: Sustainable packaging

27.04.2023

Turun alueen korkeakoulut ovat syksyllä 2021 aloittaneet yhteistyössä Turun Tiedepuiston kanssa yhteisen Aboa Tech Talks -webinaarisarjan, joka keskittyy uusiin teknologioihin ja kestävään kehitykseen.

Kahdeksas Aboa Tech Talks -webinaari Sustainable packaging on avoin kaikille aiheesta kiinnostuneille. Ammattikorkeakoulu Novia moderoi tapahtumaa ja tapahtuman kieli on englanti.

Webinaari nauhoitetaan. Aikaisempin Aboa Tech Talks -webinaarien tallenteet ovat katsottavissa teknologiakampuksen www-sivuilla (linkki uutisen alareunassa).

Ohejlma ja puhujat

Aboa Tech Talks – Sustainable Packaging

11s toukokuuta 2023 klo 9.00–11.00
Virtuaalitapahtuma

Eija Kulju, Turku University of Applied Sciences
Enhancement of customer acceptance by new, sustainable packaging designs

Rajesh Koppolu, Åbo Akademi University
Nanocellulose-based sustainable packaging

Christian Höglund, CH-Polymers Oy
Recyclable coating solutions for paper and board packaging materials

Johanna Salokannel, Novia University of Applied Sciences
Shipping point of view – Packaging a necessary evil?

Tapahtuman moderaattori: Johanna Salokannel, Novia University of Applied Sciences / Aboa Mare

Ei rekisteröitymistä. Avaa ohjelmalehtinen ja klikkaa Join the webinar -linkkiä.

Luotu 27.04.2023 | Muokattu 27.11.2023