CCR:ssä uusia kasvoja

31.01.2023

Olemme saaneet uusia osaajia mukaan CCR:n riveihin!

Riikka Franzen Riikka Franzén aloitti viime vuoden lopulla CCR:n Business Renewall -tutkimusryhmässä. Riikan osaaminen linkittyy vahvasti yrittäjyyteen, yrittäjyysopetukseen sekä pienten yritysten ja liiketoiminnan kehittämiseen. Hän on toiminut aiemmin projektitutkijana ja -päällikkönä Turun kauppakorkeakoulun Porin yksikön tutkimus- ja kehittämishankkeissa (mm. Opiskelijayrittäjyyden toimintaympäristöt, Verkostoista intoa ja palveluilla uudistuista, Yrittäjien selviytymisstrategiat ja resilienssin tukeminen kriisien keskellä, Mikroyrittäjien yritysvastuullisuuden vahvistaminen vertaisverkoston kautta). Riikka on tutkinut uusien liiketoimintamahdollisuuksia ja niiden luomista, naisyrittäjyyttä, yrittäjyyden opetusta ja erityisesti sulautetun opetuksen ja leikillisten menetelmien soveltamista, pienten yritysten näkemyksiä yritysvastuullisuudesta sekä yrittäjämäistä markkinointia matkailuyritysten näkökulmasta. Riikka on myös opettanut Turun kauppakorkeakoulussa sekä Satakunnan ammattikorkeakoulussa. Vapaa-aikaa Riikka viettää mielellään perheen kanssa mökillä tai purjehtimassa tai muuten luonnossa liikkuen ja ulkoillen.

Sini Tutkimuspäällikkö Sini Nordberg-Davies aloitti tammikuussa Business Renewal -tutkimusryhmässä. Sini on erikoistunut liiketoimintaverkostojen johtamiseen, markkinoiden muotoiluun ja yritysennakointiin. Hän viimeistelee markkinoinnin väitöskirjaansa, joka käsittelee tulevaisuuden markkinoiden visiointia ja muotoilua autonomisen merenkulun kontekstissa. Sini on aikaisemmin työskennellyt Turun kauppakorkeakoulun markkinoinnin oppiaineessa mm. projektipäällikkönä kahdessa Business Finlandin rahoittamassa meriteollisuuden tutkimushankkeessa ja hänellä on työkokemusta myös markkinoinnin tehtävistä IT-sektorilla. Väitöskirjatutkimuksensa lisäksi Sini tekee tutkimusta kestävän laivanrakennuksen parissa.  Vapaa-ajallaan hän remontoi sukunsa rintamamiestaloa ja etsii Turun kahviloista täydellistä korvapuustia.

Saaga Somerkoski Saaga Somerkoski aloitti tammikuussa osa-aikaisena projektitutkijana CCR:ssä NWoW –hankkeessa. Saaga on markkinoinnin ja viestinnän asiantuntija ja koulutusalan ammattilainen. Hän on valmistunut kasvatustieteiden maisteriksi Turun yliopistosta vuonna 2020. Saaga on erikoistunut opinnoissaan monikultturisuuteen ja julkaissut kaksi artikkelia nuorten asenteista maahanmuuttajia kohtaan. CCR:n lisäksi Saaga työskentelee suunnittelijana Ammattiopisto Liviassa, jossa hän vastaa projektihallinnosta, markkinoinnista ja viestinnästä. Saagalla on monialaista kokemusta erilaista viestinnän, markkinoinnin, asiakaspalvelun ja myynnin tehtävistä sekä kasvatus- ja koulutusalalta. Vapaa-ajalla Saagan voi löytää urheilun parista esimerkiksi juoksulenkiltä tai tenniskentältä.

Luotu 31.01.2023 | Muokattu 31.01.2023