Ensimmäisellä Tiedelinjalla puhuttiin cityeläimistä ja ihmisen ja eläimen suhteesta – Katso tallenne!

17.04.2020

Tiedelinja on Turun yliopiston uusi jokaviikkoinen tiedewebinaari. Ensimmäinen Tiedelinja-lähetys pidettiin keskiviikkona 15.4.

Cityeläimistä ja ihmisen sekä eläimen suhteesta keskustelivat kaupunkieläimistä kolme kirjaa kirjoittanut ympäristötieteen lehtori Timo Vuorisalo, juuri tohtoriksi susien paikoista väitellyt sekä ihmisten ja eläinten välistä yhteyttä tutkinut kulttuurihistorioitsija Heta Lähdesmäki sekä puutiaisia tutkinut ja niiden elämää myös Turun keskustassa selvittänyt biologi Jani Sormunen

Katso tapahtuman tallenne tästä linkistä tai uutisen alta.

Seuraava Tiedelinja lähetetään keskiviikkona 22.4. klo 18 alkaen. Arkeologisten kaivausten aarteista ja niiden merkityksestä keskustelevat arkeologian professori Visa Immonen, tutkija Anne-Mari Liira ja tutkijatohtori Mia Lempiäinen-Avci.

Tiedelinjan juontajana toimii tapahtumakoordinaattori Erja Hyytiäinen.

Luotu 17.04.2020 | Muokattu 17.04.2020