Ilmoittautuminen avoimen yliopiston opintoihin on käynnissä

14.08.2020

Tervetuloa mukaan avoimen yliopiston opintoihin! Ilmoittautuminen suurimpaan osaan opinnoista on jo käynnissä.

Ilmoittautuminen Avoimen yliopiston Nettiopsu -palvelussa on käynnissä yliopiston itse järjestämiin humanistisiin, kasvatustieteellisiin, luonnontieteellisiin ja tietojenkäsittelytieteiden, lääketieteellisiin, oikeustieteellisiin ja yhteiskuntatieteellisiin opintoihin. Tarkista ilmoittautumisajan päättyminen opintojen opetusohjelmasta. Opetusohjelmiin voit tutustua Opintotarjonta-sivuilla.

Sote-akatemian Monitieteiseen sosiaali-, terveys- ja sivistysalan opintokokonaisuuteen 15 op tai 25 op voi ilmoittautua 11. - 24.8.2020. Jos opiskelijakiintiöön jää tilaa, voi ilmoittautua myös yksittäisille kursseille 25.8. alkaen.

Tekoälyn monitieteisen opintokokonaisuuden kursseille alkaa ilmoittautuminen 17.8.

Kauppakorkeakoulun I opetusperiodin kursseille on ilmoittautumisaika 20. - 26.8.2020 (opinnot Turussa) ja 18. - 26.8.2020 (opinnot Porissa), ilmoittautumisaika II opetusperiodin kursseille on 8. - 15.10.2020 (opinnot Turussa) ja 7. - 14.10.2020 (opinnot Porissa).

Opintotarjonnassa uusia MOOC-kursseja

MOOC-kursseilla voit kehittää osaamistasi joustavasti ja maksutta ympäri lukuvuoden. Jos MOOCeista haluaa tehdä opintosuorituksen, voi ilmoittautua avoimen yliopiston opiskelijaksi. Monitoimijaisen lapsi- ja perhepalveluosaamisen perusteet 2 op -kurssille voi jo ilmoittautua, Koulu lasten hyvinvointiympäristönä 2 op -kurssin ilmoittautuminen aukeaa 25.8., Tekoälyakatemian AI & Cybersecurity 2 op -kurssin 1.10.

Ilmoittautuminen avoimen yliopisto-opetuksen yhteistyöoppilaitosten järjestämiin opintoihin

Ilmoittautumisajat vaihtelevat, joten tarkista ne oppilaitoksesta ja ilmoittaudu ensin suoraan oppilaitokseen. Tutustu opintotarjontaan Opinnot paikkakunnittain -sivulla.

Ilmoittautumisohjeet maksuttomiin opintoihin työttömille työnhakijoille

Tutustu yleisiin ilmoittautumisohjeisiin ja lue lisää sivulta Opiskelu työttömänä.

Luotu 14.08.2020 | Muokattu 14.08.2020