Kasvatustieteiden tiedekunta juhli 40-vuotista taivaltaan

28.10.2014

Tiedekunnan juhlaseminaari järjestettiin 10.10.2014.

Turun yliopiston tervehdyksen tuonut rehtori Kalervo Väänänen pohti koulutuksen merkityksen ja määrän kasvua oman sukunsa tarinan kautta.

– Turun yliopiston kasvatustieteiden tiedekunta tekee laajaa tutkimusyhteistyötä ja kansainvälisesti arvostettua tutkimusta, sanoi australialaisen Murdoch Universityn professori Simone Volet, joka työskentelee myös Turussa Visiting Professor -nimikkeellä.

Hän oli kerännyt tiedekuntaa koskevia ajatuksia ja terveisiä lukuisalta joukolta tiedekunnan kansainvälisiä yhteistyökumppaneita.

Kasvatustieteiden tiedekunta kiittää lämpimästi kaikkia juhlavieraita ja tiedekunnan toimintaan 40 vuoden aikana osallistuneita! Mukaviin tapaamisiin jatkossakin, arjessa ja juhlissa!

Lisää tiedekunnan juhlista:

>> Valokuvia juhlapäivältä