Tervetuloa webinaariin: Yrittäjyys ja yrittäjämäisyys yliopistoissa - ideoista tekoihin 18.5.

30.04.2020

Webinaarin toteuttavat Turun yliopisto ja Åbo Akademi yhteistyössä Turku Science Parkin ja Opiskelijakaupunki Turku -verkoston kanssa. Webinaarissa kysytään, ovatko yliopistot isoja laivoja, jotka kääntyvät hitaasti? Vai löytyykö yliopistoista ja yliopistoyhteisöjen jäsenistä sittenkin osaamista, ketteryyttä ja mukautumiskykyä vastata erilaisiin yhteiskunnan ja liike-elämän haasteisiin?

Näihin kysymyksiin saamme evästystä webinaarin ohjelmasta, jossa on kaksi upeaa keynote-puhujaa: Polar Bear Pitching -tapahtuman perustaja Mia Kemppaala Oulun yliopistosta sekä UltraHack-tapahtuman perustajajäsen ja toimitusjohtaja Mikko Järvilehto.

Ohjelmassa on lisäksi Turun yliopiston yrittäjyystekokilpailun voittajan julkistus. Kuka saa tänä vuonna 30 000 euron kannustinpalkinnon vuoden yrittäjämäisimmästä teosta Turun yliopistossa? Tule mukaan kuulemaan!

> Ilmoittaudu webinaariin tästä!

WEBINAARIN OHJELMA 18.5.2020 klo 13.00–14.15

Aloitussanat ja ohjelman esittely

Kirsi Peura, yrittäjyysasiamies, Turun yliopisto
Anna-Greta Nyström, yliopistolehtori, Åbo Akademi

Keynote: Polar Bear Pitching – ideasta kansainväliseksi konseptiksi

Mia Kemppaala, Polar Bear Pitchingin perustaja, suunnittelija, Oulun yliopisto

Turun yliopiston yrittäjyystekokilpailun voittajan julkistaminen
yhteistyössä LähiTapiola Varsinais-Suomen kanssa

Jukka Kola, rehtori, Turun yliopisto
Olli Aakula, toimitusjohtaja, LähiTapiola Varsinais-Suomi

Yrittäjyystekokilpailun voittajan esitys – voittaja selviää webinaarissa!

Keynote: Hackathonit innovaatioalustana

Mikko Järvilehto, toimitusjohtaja, UltraHack