Vierailevat professorit Fazal Rizvi and Marcelo Parreira do Amaral pitävät avoimet luennot

11.10.2022

Kasvatustieteiden tiedekunnan vierailevat professorit Fazal Rizvi ja Marcelo Parreira do Amaral pitävät syksyn aikana voimet luennot, Professori Fazal Rizvi puhuu otsikolla "Global Transformations and Education Policy. Reimagining Globalization and Education" keskiviikkona 12.10. ja professori Marcelo Parreira do Amaral otsikolla Understanding the Businessa of  Education: A Challange for Education Research 8.11. Tapahtumat järjestää Elinikäisen oppimisen ja koulutuksen tutkimuskeskus CELE.

Fazal Rizvi pitää puheensa  Educariumissa huoneessa 340 12.10. kello 10.15–11.45. Rizvin puheen jälkeen kuullaan maisteriopiskelija Aslihan Özgülin ja  väitöskirjatutkijoiden Larimatti Teelmäen ja Kaspian Herralan kommenttipuheenvuorot. Tapahtuman puheenjohtajana toimii Suvi Jokila. Kommenttipuheenvuorojan jälkeen on avoin keskustelutilaisuus.

>> Lue enemmän professori Rizvin puheen teemasta englanninkieliseltä sivulta.

Professori Marcelo Parreira do Amaral pitää luentonsa 8.11. Educariumin seminaarihuoneessa 361 kello 14.15–15.45.
>> Lue enemmän professori Parreira do Amaralin puheen teemasta englanninkieliseltä sivultamme

Luotu 11.10.2022 | Muokattu 27.10.2022