EDutu!-webinaari kysyy miten digitaaliset oppimisympäristöt tehostavat oppimista?

09.11.2021

Miten digitalisaatio ja teknologian integrointi oppimiseen voivat auttaa meitä ymmärtämään paremmin oppimista ja opettamista? Tätä kysytään EDutu!-webinaarissa 18.11.2021 klo 17.30 alkaen. Webinaari toteutetaan englanniksi.

Aiheen esittelee Turun yliopistosta kasvatustieteen maisteriksi vuonna 2016 valmistunut Jussi-Pekka Järvinen, joka on työskennellyt tiedekunnassa opetusteknologina ja yliopisto-opettajana Oppiminen ja opettaminen digitaalisissa ympäristöissä-erikoistumiskoulutuksessa vuosina 2016–2021. Järvisen suosikkiaiheita ovat oppimisanalytiikka, tekoälyn vaikutukset koulutukseen sekä ohjelmoinnillinen ajattelu. Vuonna 2019 hänet valittiin Turun yliopiston Vuoden yliopisto-opettajaksi yhdessä kollegansa kanssa. Tällä hetkellä Järvinen työskentelee Eduten Oy:ssä pedagogian asiantuntijana toimittaen tutkimukseen perustuvia opetusteknologiaratkaisuja opettajille ympäri maailman.

Järvisen puheenvuoron jälkeen omat kommenttipuheenvuoronsa teemaan pitävät Peter Lehto ja Harry Chi-Shing Lau. Webinaarin juontajana toimii Kalypso Filippou.

Peter Lehto on BeanBakersin toimitusjohtaja ja perustaja, jolla on 15 vuoden ohjelmistokehitys- ja konsultointikokemus.

Kalypso Filippou suoritti maisteri- ja tohtorintutkintonsa Turun yliopiston kasvatustieteen laitoksella. Hänen tutkimustoimintansa keskittyy pääasiassa korkea-asteen koulutukseen, kansainväliseen koulutukseen ja yliopistopedagogiikkaan. Hän työskentelee yliopistonlehtorina UTUPEDA – yliopistopedagogiikan keskuksessa ja johtaa tutkimusprojektia EqualISM: International Students in Times of Crisis.

Harry Chi-Shing Lau opiskelee Turun yliopiston kasvatustieteiden maisteriohjelmassa. Aiemmin hän toimi Science and Technology Key Learning-yksikön johtajana Stewards Pooi Kei Collegessa Hongkongissa.

>> Lue lisää ja liity webinaariin
>> Katso aiemmat EDutu!-webinaarit

Luotu 09.11.2021 | Muokattu 18.11.2021