Frontiers of Science -seminaarit alkavat torstaina 28. syyskuuta

07.09.2023

Syksyn Frontiers of Science -seminaariohjelma on valmis. Kaikki luennot ovat paikan päällä klo 12:00 BioCityn Presidentti-auditoriossa. Ennen jokaista seminaaria on tarjolla kahvia ja sämpylöitä.

Frontiers of Science on BioCity Turun järjestämä 25-vuotias seminaarisarja, jossa BioCity Turun tutkijat kutsuvat maailman johtavia tieteentekijöitä luennoimaan ja esittelemään uusimpia tuloksia omalta tutkimusalueeltaan. Seminaarit on tarkoitettu sekä tutkijoille että opiskelijoille, ja opiskelijat voivat saada osallistumisesta opintopisteitä.

- Tämän syksyn puhujalistaus on hieno, ja se kattaa eri biotieteiden aloja syöpätutkimuksesta ja tietokonemallintamisesta fotosynteesiin, kertoo BioCity Turun tieteellinen johtaja, professori Klaus Elenius.

- Olemme myös iloisia, että tuore tieteen akateemikko, professori Merja Penttilä tulee vierailulle Turkuun marraskuussa, ja kertoo meille uraa uurtavasta tutkimuksestaan biosynteettisten materiaalien parissa, Elenius jatkaa.

Akateemikko Merja Penttilän luento on 9. marraskuuta klo 12.00 BioCityn Presidentti-auditoriossa.

Väitöskirjatutkija, lounasta kasvotusten FoS-puhujan kanssa!

BioCity Turku tarjoaa opiskelijoille ja väitöskirjatutkijoille loistavan mahdollisuuden luoda yhteyksiä tulevaisuutta varten ja saada inspiraatiota omaan työhön. Jokaisen seminaarin jälkeen puhuja lounastaa enintään kuuden opiskelijan, väitöskirjatutkijan tai uransa alkuvaiheessa olevan post.doc  tutkijan kanssa. Lounas on vapaamuotoinen tapahtuma, jossa keskustellaan tieteestä, urakehityksestä tai jostain ihan muusta. Osallistua saa riippumatta siitä, mihin ryhmään tutkija kuuluu. BioCity Turku tarjoaa lounaan.
Jos kiinnostuit, niin ota yhteyttä biocityturku@bioscience.fi

Frontiers of Science –seminaarit ovat aina torstaisin klo 12.00.

Kaikki Frontiers of Science -seminaarit pidetään aina torstaisin klo 12.00 BioCityn Presidentti-auditoriossa. Tapahtumaan ei ole rekisteröitymistä ja ennen luentoa on tarjolla kahvia ja sämpylä. Jos olet opiskelija ja haluat kerätä opintopisteitä, tulosta seminaaripäiväkirja ja pyydä koordinaattoria allekirjoittamaan se seminaarin jälkeen.

Tervetuloa!

Jos haluat saada sähköpostia Frontiers of Science -seminaareista ja muista BioCity Turun tapahtumista, ota yhteyttä osoitteeseen biocityturku@bioscience.fi. Voit myös seurata BioCity Turkua Twitterissä @BioCityTurku.

Mikroskooppikuva Anna-Mari Haapanen-Saaristo: Part of anoxia study of Eutardigrade species Macrobiotus Ripperi labelled with commercial fluorescent dyes, image acquired on 3i CSU-W1 Spinning disk with 40x objective

Luotu 07.09.2023 | Muokattu 07.09.2023