Lääketieteellisen tiedekunnan aktiiviset alumnit haastavat toisensa lahjoituskampanjassa

05.10.2023

Turun yliopiston lääketieteellinen tiedekunta täyttää tänä vuonna 80 vuotta. Tiedekunnan aktiiviset alumnit ovat ideoineet juhlavuoden kunniaksi varainhankintakampanjan, jossa he haastavat Turun yliopistosta lääkäriksi valmistuneet tukemaan kotitiedekuntaansa.

1980-luvulla opintonsa aloittanut vuosikurssi Turun yliopistosta valmistuneita lääketieteen lisensiaatteja on ollut aktiivinen kotitiedekuntansa juhlavuonna, ja haluaa juhlistaa sen 80-vuotista taivalta alumnien lahjoitushaasteella, jonka tuotto kohdennetaan erityisesti erikoislääkärikoulutuksen hyväksi.

Alumnit haastavat oman vuosikurssinsa ja muut vuosikurssit lahjoituskisaan syksyn aikana. Samalla vuosikurssit kisaavat leikkimielisesti toisiaan vastaan kokonaislahjoitussummassa ja lahjoittajamäärissä.

Kampanjan yhteydessä alumneilla on myös käytössä Flinga-taulu, jolle he voivat jättää onnitteluviestejä ja terveisiä tiedekunnalle.

Osallistu mukaan kampanjaan!

Lahjoittamalla voit onnitella 80-vuotiasta lääketieteellistä tiedekuntaa, ilmaista kiitollisuutesi kotiyliopistollesi ja olla mukana tukemassa kestävän tulevaisuuden rakentamista sekä terveyttä ja hyvinvointia koskevaa uuden tiedon ja osaamisen tuottamista. Kampanjan tuotto kohdennetaan kokonaisuudessaan lääketieteelliselle koulutusalalle ja erityisesti erikoislääkärikoulutuksen hyväksi.

Kun ilmoitat lahjoituksen yhteydessä oman vuosikurssisi, kasvatat myös kurssisi yhteistä pottia. Kampanjan päättyessä selviää, mikä vuosikurssi on kerännyt suurimman kokonaissumman ja miltä vuosikurssilta on kertynyt eniten lahjoittajia.

Jotta kampanja tavoittaa mahdollisimman monta tiedekunnan alumnia ja oman vuosikurssisi potti kasvaa, haasta mukaan kollegoitasi ja opiskelukavereitasi lähettämällä viestiä edelleen ja jakamalla sitä omissa verkostoissasi ja sosiaalisen median kanavissasi.

Kampanja käynnistyy torstaina 5.10.2023 ja päättyy maanantaina 20.11.2023. Lahjoitusten kokonaistuotto ja vuosikurssikisan voittajat julkistetaan marraskuun lopulla.

Luotu 05.10.2023 | Muokattu 05.10.2023