Turun yliopiston ja avoimen yliopisto-opetuksen tiedote koronaviruksesta

14.03.2020

Yliopiston ohjeet koronavirustilanteessa -tiedotteessa ovat yliopiston yleisohjeet ja linjaukset, päivitetty 31.3.2021, linkki sivun alareunassa.

Avoimessa yliopisto-opetuksessa noudatetaan Turun yliopiston ohjeistusta. Erityisjärjestelyjen mukaisesti Turun kampuksen lähiopetus on keskeytetty ja tilat suljettu opiskelijoilta määräajaksi 19.3. - 5.4.2021. Päätös ei koske Turun yliopiston kampuksia Porissa ja Raumalla. Tiukennettuja sulkutoimia ei jatketa enää 6.4. alkaen. Rajoituksia voidaan tiukentaa tilanteen mukaan.

Opetus- ja tenttijärjestelyt avoimessa yliopistossa

Myös Exam-tenttitilat ovat suljettuina Turun kampuksella ja Exam-tentit on peruttu ajalla 19.3. - 5.4.2021. Avoimen yliopiston opiskelijat saavat sähköpostitse opintokohtaiset ohjeet erityisjärjestelyistä.

> Exam-tenttien ohjesivusto

Opintotoimisto ja neuvonta palvelevat etänä

Avoimen yliopiston opintotoimisto ja kauppakorkeakoulu palvelupiste on suljettu ja palvelu hoidetaan etänä. Voit ottaa yhteyttä opintotoimiston ja opintoneuvonnan palveluihin sähköpostitse tai puhelimitse. Ks. Opintotoimiston ja opintoneuvonnan yhteystiedot

Lataa Koronavilkku-sovellus

Yliopisto suosittelee, että koko yliopistoyhteisö ottaa Koronavilkku-sovelluksen käyttöön. Koronavilkku on saatavilla sovelluskaupoista ilmaiseksi. Sovelluksesta on julkaistu suomen- ja ruotsinkieliset versiot, myöhemmin syksyllä julkaistaan englanninkielinen versio. Lisätietoja sovelluksesta Koronavilkku.fi-sivustolta.

Turun yliopiston yleisohjeet ja linjaukset koronavirustilanteesta:

Luotu 14.03.2020 | Muokattu 31.03.2021