Turun yliopistossa tutustutaan tulevaisuuden ruokaelämyksiin 10.12.

01.12.2021

Miten tiede, taide ja teknologia voivat maustaa tulevaisuuden ruokailukokemuksia? Turun yliopiston Funktionaalisten elintarvikkeiden kehittämiskeskuksen järjestämässä tilaisuudessa esitellään kansainvälisen ja monitieteisen yhteistyöryhmän tämän syksyn tuloksia. Seminaariosuuden puheenvuoroja voi myös seurata etäyhteydellä.

Aika: perjantai 10.12.2021 klo 12.00–16.00
Paikka: Aistikattila, Medisiina D, Kiinamyllynkatu 10, Turku

Funktionaalisten elintarvikkeiden kehittämiskeskuksen tilaisuus moniaistilaboratorio Aistikattilassa päättää tämän syksyn neljän tapahtuman sarjan.

Tilaisuudessa esitellään tänä syksynä kansainvälisen taiteilijoista ja tutkijoista koostuvan työryhmän aikaansaannoksia muun muassa virtuaalitodellisuuden ja lisätyn todellisuuden maustamasta ruoasta, moniaistisista ruokailukokemuksista ja mikrobien vaikutuksista elintarvikkeisiin.

Englanninkielisessä tapahtumassa kuullaan tutkijoiden puheenvuoroja, näytetään videoesityksiä ja esitellään muutamia demoja syksyn ruokainnovaatioista.

Tapahtuman ilmoittautuminen on päättynyt, mutta  seminaariosuuden puheenvuorot ovat seurattavissa klo 12–14 etäyhteydellä.

> Työryhmän yhteen kehitystyöhön voi tutustua Youtubessa.

Luotu 01.12.2021 | Muokattu 01.12.2021