Publiikeissa juhlittiin valmistuneita ‒ katso kuvat!

27.06.2016

Tiedekunnat järjestävät yhteiset juhlat valmistuneilleen. Publiikki on akateeminen juhla, jonka perinteet ulottuvat 1600-luvulle.

​Kevään ja alkukesän publiikeista on julkaistu kuvagalleriat, joista voi ladata kuvia henkilökohtaiseen käyttöön.

>> Publiikkien kuvagalleriat

Lääketieteellisen tiedekunnan publiikki järjestettiin Turun konserttitalolla 20.5.

Kasvatustieteiden tiedekunnan publiikkia juhlittiin Turun VPK:n talolla 20.5.

Oikeustieteellisestä tiedekunnasta valmistuneita juhlittiin Turun VPK:n talolla 27.5.

Matemaattis-luonnontieteellisen tiedekunnan publiikki järjestettiin Turun yliopiston päärakennuksen Tauno Nurmela -salissa 3.6.

Yhteiskuntatieteellisen tiedekunnan publiikki järjestettiin Turun VPK:n talolla 10.6.

Humanistisesta tiedekunnasta valmistuneita juhlittiin Turun VPK:N talolla 17.6.

Turun kauppakorkeakoulun valmistumisjuhlaa vietettiin kauppakorkeakoululla 22.6.

Lisää aiheesta:

>> Turun yliopiston historia, juhlat ja perinteet

TS

Kuvat: Hanna Oksanen, Antti Tarponen, Tilda Junko