Satakunnan korkeakoulusäätiöltä apurahoja Porin yliopistokeskuksen hankkeelle ja väitöskirjatutkijoille

23.05.2022

Satakunnan korkeakoulusäätiö myöntää vuosittain apurahoja Porin yliopistokeskuksessa toimivien yksiköiden tieteelliseen tutkimustyöhön, opetuksen monipuolistamiseen ja kansainvälistymiseen. Vuoden 2022 apurahat julkistettiin 23.5.2022.

Satakunnan korkeakoulusäätiö myöntää vuosittain apurahoja Satakunnassa tehtäviin Porin yliopistokeskuksen ja Turun yliopiston opettajankoulutuslaitoksen Rauman yksikön tieteenaloihin liittyviin jatko-opintoihin ja tutkimustöihin.

Satakunnan korkeakoulusäätiön hallitus on päättänyt jakaa vuonna 2022 apurahoja yhteensä 12 500 euroa. Apurahat julkistettiin maanantaina 23.5.2022. Apurahaa myönnettiin kahdelle Porin yliopistokeskuksessa tehtävälle väitöskirjatutkimukselle ja yhdelle hankkeelle.

• Ilona Kontinen, väitöskirjatyö / Tampereen yliopisto Pori: Kirkon keskusteluavun anonyymien vapaaehtoistoimijoiden identiteetit ja yhteisö sekä toiminnan sosiaalipalvelullinen luonne / Church Discussion Aid as a social service and identities and community of anonymous volunteers. Apuraha 5 000 euroa.
  • Hannu Linkola, tutkimushanke / Turun yliopisto, kulttuurituotanto ja maisemantutkimus: Maisema, valtio ja suojelu / Landscape, State, and Conservation. Apuraha 4 500 euroa.
  • Jenna Peltonen, väitöskirjatyö / Turun yliopisto, kulttuurituotanto ja maisemantutkimus: Sosiaalisen median koronakulttuuri. Apuraha 3 000 euroa.

> http://www.korkeakoulusaatio.fi/

Lisätietoja: