Turun yliopistolla järjestettiin turvallisuusharjoitus osana Syystammi18-harjoitusta

13.09.2018

Turun yliopiston alakampuksella järjestettiin 13.9. turvallisuusharjoitus, joka oli osa laajempaa puolustusvoimien Syystammi18-harjoitusta.

Hyvin sujuneen puolustusvoimien harjoituksen tarkoituksena oli yhteistoiminnan harjoittelu eri viranomaisten ja yliopiston välillä.

– Kiinnitämme Turun yliopistossa erityishuomiota hyvinvointiin ja turvallisuuteen. Kiitos opiskelijoille ja henkilökunnalle rauhallisesti sujuneesta harjoituksesta. Osana paikallispuolustusharjoitusta tarjoutui yliopistolle ainutkertainen mahdollisuus myös omien turvallisuusprosessiemme testaamiseen, kertoo harjoitukseen osallistunut vararehtori Riitta Pyykkö (kuvassa toinen oikealta).

educarium_harjoitus_1_480px.jpg

educarium_harjoitus_2_480px.jpg