Työmahdollisuudet EU:ssa – millaisiin kansainvälisiin työtehtäviin kielialan opinnot voivat johtaa?

06.11.2023

Tervetuloa kuulemaan työmahdollisuuksista EU:ssa! Kieli- ja käännöstieteiden laitos järjestää 15.11. nykyisille ja tuleville opiskelijoille työelämäillan, jossa kuullaan, millaisiin kansainvälisiin työtehtäviin kielialan opinnot voivat johtaa.

Kieli- ja käännöstieteiden laitos järjestää keskiviikkona 15.11. klo 18.00–19.30 nykyisille ja tuleville opiskelijoille työelämäillan, jonka teemana ovat työmahdollisuudet EU:ssa.

Työkokemuksistaan tulevat kertomaan Aino Palojärvi Euroopan parlamentin Suomen toimistosta, Eva Veivo Euroopan unionin neuvostosta ja Inkaliisa Vihonen Euroopan komission kääntämisen pääosastolta.

Tilaisuus pidetään Arcanumin Aava-salissa. Tilaisuuteen on mahdollista osallistua myös Zoomin kautta. Sekä etänä että Arcanumissa tapahtumaan osallistuvia pyydetään ilmoittautumaan 12.11. mennessä.

Voit ilmoittaa tapahtumaan myös kokonaisen ryhmän kerralla. Etänä osallistuville lähetetään Zoom-linkki lähempänä tapahtumaa.

Lämpimästi tervetuloa!

Luotu 06.11.2023 | Muokattu 10.11.2023