Merenkulun teemapalkinto Eva Mikkola-Karlströmille

12.05.2022

Merenkulun teemapalkinnon saajaksi on valittu tänä vuonna Godby Shippingin varatoimitusjohtaja Eva Mikkola-Karlström.

Merenkulun teemapalkinto luovutettiin Eva Mikkola-Karlströmille hänen ansioistaan Sjöfartens Dag -  Maritime Day –tapahtuman toteutuksessa.

Maritime Day Maarianhaminassa on kasvanut alkuvuosien pienestä rekrytointimessusta Suomen merkittävimmäksi merenkulkutapahtumaksi, joka kokoaa joka vuosi yhä suuremman joukon alan ihmisiä yhteen verkostoitumaan ja kuulemaan merenkulun ajankohtaisista asioista. Eva on tapahtuman pääorganisoija ja ”sydän” - hänen ansiostaan tapahtumasta on tullut se mikä se nyt on – kansainvälinen maailmanluokan tapahtuma, joka on kuitenkin pitänyt omaleimaisen rennon ilmapiirin. Tapahtuman järjestäminen osoittaa normaalin sitoutumisen tason ylittävää sitoutumista.

Merenkulun teemapalkinnon saaja Eva Mikkola-Karlström

Merenkulun teemapalkinnolla halutaan huomioida sellainen henkilö tai taho, joka on parantanut merenkulun toimintaedellytyksiä, lisännyt merenkulun arvostusta, kehittänyt yhteistyötä tai lisännyt alan ulkoista näkyvyyttä.

Merenkulun teemapalkinto luovutettiin Sjöfartens Dag - Maritime Day -tapahtuman yhteydessä 12.5.  Maarianhaminassa. Palkinnon myöntämisestä päättävät Viking Line Abp, Tallink Silja Oy, Suomen Varustamot ry – Rederierna i Finland rf, Suomen Laivanpäällystöliitto – Finlands Skeppsbefälsförbund ry, Suomen Konepäällystöliitto – Finlands Maskinbefälsförbund ry ja Turun yliopiston Merenkulkualan koulutus- ja tutkimuskeskus.

Luotu 12.05.2022 | Muokattu 16.09.2022