Ota tiedekunnan uusi blogi seurantaan

22.02.2021

Yhteiskuntatieteellisen tiedekunnan uuden blogisarjan ”Yhteiskunnasta, rakkaudella” neljäs kirjoitus on julkaistu. Lue filosofian professorin Juha Räikän ajatukset kertomisesta sekä sarjan aiemmat osat osoitteessa blogit.utu.fi/yhteiskunnasta.

Uusi blogikirjoitus julkaistaan parillisten viikkojen maanantaisin. Kirjoittajina on tiedekunnan väki opiskelijoista tutkijoihin ja dekaaneihin.

Sarjan ensimmäisessä osassa poliittisen historian professori, tiedekunnan dekaani Louis Clerc avasi blogisarjan taustoja ja esitteli tiedekunnan toimintaa. Kirjoitus julkaistiin sekä suomeksi että englanniksi.

Seuraavassa kirjoituksessa koulutuksesta vastaava varadekaani Mikko Niemelä pohti koulutuspoliittista selontekoa, kolmannessa osassa psykologian ja logopedian laitoksen johtaja, logopedian professori Elina Mainela-Arnold avasi työyhteisön yhteisten arvojen etsimistä ja työn merkitystä. Uusimmassa kirjoituksessa filosofian professori ja tutkimuksesta vastaava varadekaani Juha Räikkä pohtii kertomista, mihin siinä sitoudutaan ja miten tieteentekijän olisi hyvä suhtautua kertomiseen.

>> Lue Yhteiskunnasta, rakkaudella -blogia

Luotu 22.02.2021 | Muokattu 23.02.2021